måndag 5 april 2010

Ölinköp


Dessa öl ska få följa med mig hem. Blev ett gäng.

5 kommentarer:

  1. Vacker bild! Hur är priserna i NYC?

    SvaraRadera
  2. New York is teh shit. Bara jobbigt med viktbegränsningen på väskorna när man ska hem. Det brukar ju även bli en del kläder o sådant man vill ha med sig. Rattle'n'Hum är fö riktigt bra. Första kvällen jag besökte det vinglade jag glatt på vägen tillbaka till hotellet :)

    SvaraRadera
  3. Inte så billigt men bättre än hemma. Maharaja 9$, Dogfish Fort 17$.

    SvaraRadera
  4. Jag ska till New York i maj månad, var köpte du de här ölen och vilka butiker rekommenderar du om man vill få tag i Craft Beers?

    Mvh
    / En icke bloggare

    SvaraRadera
  5. Jag köpte ölen på New Beer Distributors och Wholefoods Bowery. De ligger ganska nära varandra. Det är de affärerna som ska vara bäst på manhattan. Ölaffärer utanför manhattan vet jag ingenting om.

    SvaraRadera